Polski
Gamereactor
wiadomości
Horizon Forbidden West

Guerrilla z radością pozbywa się PlayStation 4

Horizon Forbidden West reżyser gry: "Ponieważ możemy skupić się tylko na PS5, byliśmy w stanie ruszyć do przodu".

HQ

Jak wiecie, Burning Shores to nazwa nadchodzącego rozszerzenia Horizon Forbidden West z Guerrilla Games. Przed premierą, która odbędzie się za nieco ponad miesiąc, reżyser gry przygodowej Mathijs de Jonge mówił o korzyściach płynących z braku powstrzymywania przez sprzęt poprzedniej generacji konsol. Dzięki Burning Shores stare, wierne PlayStation 4 zostało pozostawione historii, a cała uwaga skupia się na optymalizacji rozszerzenia dla PlayStation 5.

W wywiadzie dla PlayStation Blog de Jonge mówił o tym, jak Guerrilla Games, teraz z wolnymi rękami, był w stanie stworzyć "oszałamiającą postapokaliptyczną wersję Los Angeles". Zapytany, jak poradzili sobie z PlayStation 4 podczas tworzenia Horizon Forbidden West, który został wydany zarówno na PlayStation 5, jak i jego poprzednika, miał to do powiedzenia;

"Na Horizon Forbidden West wszystko, co dodaliśmy lub zwiększyliśmy, było czymś, co musieliśmy mieć plan, jak zoptymalizować również PS4. Na Burning Shores, ponieważ możemy skupić się tylko na PS5, byliśmy w stanie ruszyć do przodu i jesteśmy naprawdę podekscytowani tym, co udało nam się osiągnąć, tworząc tę oszałamiającą postapokaliptyczną wersję Los Angeles.

Kolejną godną uwagi jest szczególna scena bitewna, która wymaga DUŻO pamięci i mocy obliczeniowej! Aby zrealizować tę wielką wizję zarówno technicznie, jak i kreatywnie, zdecydowanie byliśmy wdzięczni za wiele korzyści, jakie przynosi sprzęt PS5. "

W dalszej części wywiadu chwali moc nowej generacji konsol PlayStation, co nie jest zaskoczeniem, że wersje Horizon Forbidden West na PS5 są znacznie lepszym doświadczeniem.

"Na PS5 podstawowa gra Horizon Forbidden West działa w wyższej rozdzielczości i przy wyższej liczbie klatek na sekundę niż na PS4, a zasoby są bardziej szczegółowe, co sprawia, że ogólna jakość jest znacznie lepsza. Istnieje również specjalna konfiguracja oświetlenia dla Aloy, którą zwykle wyświetlamy tylko podczas przerywników filmowych, ale jest aktywna na PS5 przez cały czas.

Na PS5 możemy rysować z większą szczegółowością znacznie dalej w dal, wyświetlając oszałamiające widoki, które nasi gracze napotykają na całej mapie. Obsługujemy również tryb 40 Hz i zmienną częstotliwość odświeżania w odpowiednich telewizorach, aby zapewnić jeszcze bardziej płynną rozgrywkę. "

W redakcji jesteśmy podekscytowani powrotem Aloy 19 kwietnia, a także doceniamy, że studia takie jak Guerrilla w końcu zaczynają pozwalać naszemu staremu ukochanemu PlayStation 4 przejść na zasłużoną emeryturę.

Nie możesz się doczekać Horizon Forbidden West: Burning Shores?

Horizon Forbidden West

Powiązane teksty

0
Horizon Forbidden West - Płonące brzegiScore

Horizon Forbidden West - Płonące brzegi

RECENZJA. Przez Eirik Hyldbakk Furu

Historia Aloy wygląda lepiej niż kiedykolwiek i poprawia niektóre aspekty podstawowej wersji gry, ale wciąż brakuje jej specjalnego czegoś, co powstrzyma ją przed zniknięciem w cieniu nadchodzących gier.



Wczytywanie następnej zawartości