Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Far Cry 6

Far Cry 6 - zapowiedź

Spędziliśmy kilka godzin na wyspie Yara, aby zobaczyć, co ma do zaoferowania kolejna część serii Ubisoftu.

HQ

Widzieliśmy wiele z Far Cry 6 w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Ubisoft bombarduje nas szeregiem zwiastunów, które dają nieco głębszy wgląd w grę, czy to fabułę, świat, czy głównego złoczyńcę: Antona Castillo granego przez Giancarlo Esposito. Ale przed premierą mieliśmy okazję zapoznać się z grą, grając przez kilka pierwszych godzin, podczas których zwiedzaliśmy wyspę Yara i spotykaliśmy się z rebeliantami walczącymi o wolność.

HQ

Jeśli nie jesteś świadomy narracji napędzającej Far Cry 6, to, co oferuje ten wpis do długiej serii, jest podobne do poprzednich gier, pod względem tego, że będziesz walczył z potężnym przywódcą, który panuje nad regionem. Anton Castillo, którego obecność wypełnia każdy pokój, do którego wchodzi, nie dąży do niczego innego, jak przywrócenia wyspy Yara jej dawnej świetności, nawet jeśli oznacza to przekształcenie krajobrazu w stan militarny, w którym mieszkańcy ustępują miejsca ogólnokrajowemu wzrostowi przemysłowemu i gospodarczemu. Far Cry 6 różni się tym, jak opowiada tę narrację, ponieważ najpierw odrywa nas od typowej sesji zdjęciowej, zadaje pytania mentalności serii, a zamiast tego stawia nas w walce jako partyzant - kładąc szczególny nacisk na skradanie się, wtapianie się w świat Yary i walkę o wolność bez finansowania lub wsparcia technologicznego, które posiada wojsko.

Możesz pomyśleć, że jest to prawie to, co do tej pory oferowała każda gra Far Cry, i w większości miałbyś rację, ale Far Cry 6 stara się rzucić wyzwanie temu, jak cieszymy się serią, budując Yarę jako raj dla partyzantów. Wspaniała wyspa została stworzona z imponującym poziomem szczegółowości, który podnosi otwarty świat, którego oczekujemy. Istnieją typowe drogi i ścieżki do podróżowania, ale ponieważ Yara od dziesięcioleci jest przedmiotem rebelii partyzanckiej, w dżungli znajdują się ukryte ścieżki, które służą jako idealne sposoby poruszania się po wyspie bez przyciągania uwagi wojska. Połącz to z ręcznie wykonaną bronią i sprzętem (o tym za chwilę) oraz dodaj konie, nową formę transportu do Far Cry, która jest znacznie bardziej zwinna i przyciąga znacznie mniej uwagi niż motor, a otrzymasz styl gry, który jest znajomy, ale także wyjątkowy.

To jest reklama:

Yara jest dość dużym miejscem i jest podzielona na regiony, regiony, które są definiowane przez poziomy, co oznacza, że ​​nie jest najlepszym pomysłem po prostu wskoczyć w najgłębsze punkty mapy i zastrzelić każdego, kto stanie na twojej drodze. Naprawdę powinieneś awansować, aby stawić czoła siłom wojskowym rozsianym po całej wyspie, a zrobienie tego będzie wymagało pomocy rebeliantom w zdobywaniu punktów kontrolnych, eliminowaniu celów, niszczeniu obiektów, typowych czynnościach w świecie Far Cry. Ale z drugiej strony, wydaje się, że nic nie powstrzymuje cię przed próbą rzucenia sobie wyzwania poprzez pójście tam wcześnie.

Różni się od systemu zastosowanego w Far Cry 5, ponieważ możesz iść gdziekolwiek i ukończyć prawie wszystko, aby zdobyć punkty oporu za strzał w jednego z liderów w tej grze. W Far Cry 6 poziomy działają bardziej podobnie do Ghost Recon Wildlands/Breakpoint, co ogranicza twoją zdolność do szturmu, ale także zachęca do eksploracji i podboju regionu przed przejściem do następnego.

Far Cry 6

Chociaż wciągająca i wypełniona piaskownica jest kamieniem milowym w Far Cry (Yara wprowadzi nawet całe żywe ekosystemy, aby wyspa była bardziej realistyczna), sama rozgrywka jest również kluczowa. Z tego, czego doświadczyliśmy, Far Cry 6 zapewnia płynne i responsywne systemy ruchu i strzelania, a także chce zwiększyć imersję za pomocą kilku interesujących mechanik.

To jest reklama:

Weźmy na przykład broń. Możesz modyfikować i ulepszać sprzęt na warsztatach w całej Yarze, korzystając z zasobów znalezionych na wyspie. Może to oznaczać walnięcie ręcznie robionym tłumikiem w broń, a nawet kilka nowych celowników, aby pomóc w walce na dłuższych dystansach, i chociaż wszystkie te ulepszenia zmienią wygląd broni, dodadzą również nową mechanikę. Jeśli nadużywasz broni z tłumikiem, na przykład, tłumik się przegrzeje i zmusi cię do poświęcenia chwili na jego ochłodzenie, zanim będziesz mógł ponownie strzelać pociskami w dół zasięgu.

Aby wykorzystać partyzancką naturę w sercu Far Cry 6, Ubisoft dodał nawet możliwość chowania broni, aby wtopić się w miejscowych, co jest szczególnie przydatną sztuczką, gdy podchodzisz do strażnika lub urzędnika państwowego bez broni palnej.

Far Cry 6

Ale ponieważ Far Cry często był znany z tego, że jest „daleko odbiegający" od normalności, Ubisoft zadbał również o wyposażenie graczy w szereg systemów i narzędzi, które dodają Far Cry 6 trochę polotu. Spadochrony i wingsuity powracają, dzięki czemu możesz szybko podróżować po wyspie w bardziej incognito; zwierzaki dołączą do bitwy i pomogą w walce (tak, obejmuje to Guapo, krokodyla w koszuli); a potem, jako wisienkę na torcie, mamy najbardziej przyciągający wzrok dodatek: plecaki Supremo. Działają one podobnie jak ostateczna zdolność i występują w różnych wariantach. Eksterminator to w zasadzie wyrzutnia rakiet z wieloma lufami, a Zona Medicina bardziej wspiera, ożywia i leczy ciebie i twoich sojuszników, a każdy z nich może zostać użyty raz, zanim zostanie trafiony z długim czasem odnowienia do następnego użycia. Są dziwaczne i zasilane zubożonym uranem - więc wiesz, że to prawdziwa okazja.

Trudno jest nie być podekscytowanym na premierę Far Cry 6. Jasne, możesz argumentować, że jeśli wygląda jak kaczka, pływa jak kaczka i kwacze jak kaczka, to prawdopodobnie jest to kaczka, jeśli rozumiesz, o co nam chodzi. Ale nie zmienia to faktu, że ​​Ubisoft chce zapewnić nam naprawdę wciągający i oszałamiający wizualnie świat z mnóstwem do odkrycia, zbudowany z płynnym i responsywnym systemem sterowania, który nigdy nie jest kłopotliwy w obsłudze. Nie powiemy, że Far Cry 6 wymyśla na nowo koło, ale czy zaoferuje zabawne, wysokiej jakości wrażenia na wiele godzin? Absolutnie.

Far Cry 6Far Cry 6
HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości