Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Destiny 2: Lightfall

Duży, zły podgląd Destiny 2: Lightfall

Bungie opowiedziało nam wszystko o nadchodzącym dodatku i wielu, wielu funkcjach, które wprowadzi do stołu.

HQ

To znowu ta pora roku, w której Destiny 2 fani i gracze zaczynają piać na ustach, gdy Bungie ujawnia i przekazuje informacje dotyczące następnego dodatku, kolejnego dużego rozdziału w sadze science-fiction. W związku z premierą Lightfall 28 lutego 2023 r. wziąłem udział w przedpremierowym wydarzeniu zorganizowanym przez Bungie, podczas którego zespół deweloperów pokazał i skomentował całą porcję rozgrywki na temat rozszerzenia oraz wyjaśnił bardziej szczegółowo niektóre z nowych mechanik i funkcji, które pojawią się wraz z nim.

W tym celu, ponieważ istnieje LOT do przeżucia, podzieliłem ten podgląd na sekcje, które koncentrują się na każdej z nowych części i ulepszeń Destiny 2 oraz na tym, co nadchodzi w Lightfall.

Destiny 2: Lightfall

Jaka jest fabuła Lightfall?

Gracze Destiny 2 są prawdopodobnie bardziej niż zaznajomieni z tym, co nadchodzi w Lightfall, ale dla tych, którzy nie są na bieżąco, oto naprawdę krótkie streszczenie fabuły dodatku.

To jest reklama:

Gdy nadciągające zagrożenie ze strony The Witness naciska na Sol System, Guardians wyruszają na obrzeża systemu, aby zmierzyć się z byłym cesarzem Cabal, który zmienił się w Disciple of The Witness, Calusem, który organizuje inwazję na neptunowe miasto Neomuna.

Ta kampania będzie miała Legendary Mode dla Guardians szukających trudniejszego wyzwania, które nagrodzi pełny zestaw potężnego pancerza.

HQ
To jest reklama:

Co sprawia, że Neomuna jest wyjątkowa?

Z narracją na uboczu, porozmawiajmy o tym nowym miejscu, które wydaje się być naprawdę, naprawdę dużym krokiem naprzód w stosunku do tego, co widzieliśmy wcześniej. Opierając się na poprzednich rzadkich i dość pustych środowiskach, które w przeszłości wymyśliły lokalizacje Destiny 2, Neomuna wydaje się być znacznie bardziej zajęta i bardziej zapakowana. Cyberpunkowe miasto jest wypełnione budynkami i jest definiowane przez jego pionowość i wysokie drapacze chmur. Czuje się ciasno, ruchliwie i kolorowo, ale jednocześnie ocieka nowymi zajęciami i możliwościami odkrywania.

Nowe działania grupowe, które wydają się być podobne do wyzwania Nightmare Containments w Haunted Leviathan, a nie Public Event, będą dostępne, z tymi znanymi jako Disrupt Hack. Aby dodać do tego i podchwycić porównania Leviathan, wrogowie, którzy wędrują po ulicach Neomuny, będą walczyć bardziej niż wrogowie wędrujący w EDZ i innych miejscach.

Neomuna wydaje się również mieć projekt, który jest bardziej złożony niż inne lokalizacje, które są w dużej mierze zdefiniowane przez ich trzy główne podobszary i odgałęzienia ścieżek, przy czym to miasto jest bardziej złożonym miejscem do nawigacji i eksploracji. Jeśli chodzi o niektóre lokalizacje, na szczycie pejzażu miejskiego Guardians będzie mógł zapuścić się do Pouka Pond, aby zobaczyć dziwne latające ryby, które zamieszkują ten obszar, a nawet będzie mógł udać się do ogromnego statku Calusa, Typhon Imperator .

Obszar centralny Neomuna będzie również krokiem naprzód w stosunku do innych centrów specyficznych dla lokalizacji i będzie zawierał skrzynkę pocztową i sposób dostępu do skarbca, a wszystko to zostanie ograniczone przez nowego dostawcę, który tak się składa, że jest jedną z nowych postaci, Cloud Strider, Nimbus. Guardians natknie się również na cyfrowych obywateli zamieszkujących Neomunę, którzy mogą zachowywać się jak The Dreaming City's Corsairs, zapewniając dodatkowe bity narracyjne, a nawet okazjonalne krótkie zadania.

HQ

W jaki sposób Guardians zostanie przyznany Strand?

Bungie pokazało wiele nowych podklas, Strand, więc powiem krótko o niektórych nowych częściach, o których nas poinformowano.

Będzie to moc Darkness, która nie zostanie zdobyta w taki sam sposób jak Stasis lub jakakolwiek inna z mocy Light. Będzie on powoli odblokowywany w trakcie kampanii Lightfall, a Guardian zostanie wprowadzony do kolejnych mocy w miarę rozwoju narracji. Strand również nie czerpie swojej siły z Traveler lub Pyramids, a zamiast tego jest opisywany jako "sieć życia".

Wzór odblokowania Strand's będzie również odnosił się do sposobu, w jaki Guardians zdobywa Aspects i tak dalej, co oznacza, że będzie miał większą krzywą mocy w miarę rozwoju historii, zamiast stromego skoku, który ukuł inne podklasy.

Jeśli chodzi o super Strand, każdy z nich jest znany jako następujący:


  • Titan: Berserker - Bladefury

  • Hunter: Threadrunner - Silkstrike

  • Warlock: Broodweaver - Needlestorm

Każda z podklas Strand będzie mogła używać haka do chwytania, który zastępuje granat, który działa prawie jak wzmocniona walka wręcz, ponieważ możesz go używać nie tylko do skakania i podróżowania, ale także do rzucania się w celu zadawania niszczycielskich obrażeń w zwarciu.

Jeśli chodzi o to, jak klasa wygląda w akcji, rozgrywka obracała się wokół super Silkstrike Hunter i z tego, co widzieliśmy, wygląda to prawie jak kombinacja Arc Staff dopasowanego do Spectral Blades i wygląda niesamowicie płynnie i zadaje wysokie obrażenia, i jest na swój sposób bardzo wyjątkowa.

HQ

Z kim będzie walczyć Guardians?

Wraz z nowym rozszerzeniem pojawiają się nowi wrogowie, choć nie w takim stopniu jak to, co otrzymaliśmy w The Witch Queen. Wielu wrogów, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć, będzie bardzo dobrze znanych, a Shadow Legion Calusa jest zasadniczo trudniejszą gałęzią Kabała do pokonania. Do tego dojdzie Tormentors, którzy są znacznie groźniejszymi wrogami, którzy mogą wykorzystać zdolność Dark Harvest, aby dosłownie wyssać życie z Guardian. To, co czyni Tormentors tak wyjątkowym, to fakt, że będą istnieć warianty tych wrogów, z których niektórzy będą silniejsi/słabsi od innych, a najtrudniejsi będą realnymi zagrożeniami dla nieprzygotowanych Guardians.

W przeciwnym razie pokazano na krótko, że wrogowie mogą teraz posiadać tarcze Strand, które trzeba pokonać, a niektórzy nawet noszą coś, co wydawało się być tarczą typu Darkness, z pomarańczowo-złotą poświatą Pyramids maskującą ich. Vex również wydaje się być obecny na Neomunie, ale zakres tego pozostaje niejasny.

Wreszcie, jako krótka notatka, zobaczyliśmy migawkę Calusa, a dla tych, którzy się zastanawiają, wydaje się, że stoi około dwa razy wyższy niż Tormentor - więc naprawdę bardzo duży facet.

Destiny 2: Lightfall
Destiny 2: LightfallDestiny 2: LightfallDestiny 2: Lightfall

O czym Exotics wiemy do tej pory?


  • Quicksilver Storm: Cloud Strider Karabin automatyczny, który jest już dostępny dla każdego, kto ma zamówienie przedpremierowe Lightfall.

  • Final Warning: Strand Broń boczna, która używa uwięzi i strzela pociskami śledzącymi.

  • Deterministic Chaos: Void Karabin maszynowy, który osłabia cele podczas strzelania.

  • Winterbite: Stasis Glaive, który zamraża wrogów przy uderzeniu.

  • Cyrtarachne's Façade: Hunter Hełm zapewniający pancerz zapobiegający wzdryganiu się po użyciu chwytaka Strand.

  • Abeyant Leap: Pancerz Tytana Nogi, który uruchamia wiele pocisków poszukujących po użyciu barykady.

  • Swarmers: Warlock Pancerz nóg, który tworzy Threadlings po zniszczeniu Strand Tangle.

Oczywiście będzie więcej Exotics do polowania, a także kolekcja Legendary zbroi i broni, takich jak te poniżej.

HQ
Destiny 2: LightfallDestiny 2: Lightfall

Jak kształtuje się pakiet buildcrafting?

Ponieważ Bungie od jakiegoś czasu otwarcie mówi o tej funkcji, pozwolę każdemu, kto szuka niesamowicie drobnych szczegółów na temat modów / buildcraftingu - i jeśli o tym chodzi o wyposażenie (o którym opowiem dalej) - udać się do dedykowanego wpisu na blogu tutaj. Dodam jednak, jak to wszystko wygląda i wydaje się działać w praktyce.

System ten będzie przypominał system transmog i pozwoli graczom przejść do zdefiniowanego interfejsu użytkownika dedykowanego buildcraftingowi. Tutaj będziecie mogli znaleźć wszystkie mody, które obecnie posiadacie, zobaczyć wszystkie miejsca na energię, które zapewnia wasz pancerz, wyraźnie i wyraźnie pokazać, które Champion Mods pomieścicie, i ten sam rodzaj broni znajduje się w osobnym, ale dołączonym oknie.

Został zaprojektowany tak, aby był prosty i łatwy do zrozumienia, dlatego mody nie będą już definiowane przez konkretny element energii, a niektóre mody są całkowicie usuwane.

System został również zaprojektowany tak, aby można go było łatwo udostępniać, co oznacza, że możesz po prostu pobrać zrzut ekranu i pokazać swoją kompilację znajomym, którzy są zainteresowani jej przetestowaniem.

Należy tutaj dodać, że ponieważ Champions są zmieniane tak, aby mogły być oszołomione rzeczywistymi ruchami żywiołów, a nie tylko w zależności od tego, jakie Seasonal Mods są dostępne, tworzenie kompilacji pasujących do działań w grze końcowej, takich jak Grandmaster Nightfalls, powinno stać się jeszcze prostsze.

Destiny 2: LightfallDestiny 2: Lightfall

Jak działają ekwipunki?

Kontynuując stronę budowania rzemiosła, o funkcji ekwipunku również sporo mówiono. Pozwoli to graczom zapisać do dziesięciu unikalnych ekwipunków (z miejscami na wyposażenie zdobytymi za pośrednictwem Guardian Ranks, do których również przejdę za chwilę). Pozwoli to graczom na wyciąganie przedmiotów i broni ze skarbca bez konieczności odwiedzania go lub korzystania z aplikacji innej firmy, chociaż zrobi to tylko wtedy, gdy masz niezbędne miejsce w ekwipunku. Zakładając, że tak, po prostu kliknij żądany ekwipunek - który można zdefiniować za pomocą nazwy, specjalnego logo itp. - a wszystko zostanie natychmiast zmienione, i naprawdę mam na myśli wszystko, w tym mody, podklasę Aspects i tak dalej.

Należy tutaj wyjaśnić, że będziesz mógł odzyskać przedmioty z skarbca tylko za pomocą mechaniki wyposażenia, ponieważ nie będzie on mógł zdeponować nieużywanych przedmiotów - przynajmniej jeszcze nie. Dodatkowo, zamiana wyposażenia będzie działać tylko w miejscach, w których twoje wyposażenie nie jest zablokowane, tj. nie w niektórych późnych aktywnościach w grze.

Co to są Guardian Ranks i jak działają?

Od dłuższego czasu podróż, którą gracze przebyli w serii Destiny, została ukuta i udokumentowana jako Triumphs i chociaż to się nie zmieni, system Guardian Ranks nadchodzi, aby nadać im większą wagę.

Będzie to lepsza forma wdrażania dla New Lights, ale przyniesie również dodatkowe wyzwania dla weteranów. Chodzi o to, że zdobywasz rangi za wykonywanie zadań w grze, rangi zdefiniowane przez Triumphs, które ukończysz. Do przejścia będzie 11 rang, przy czym pierwsze sześć/siedem będzie w dużej mierze przypisywanych nowym graczom i zadaniom, których podejmą się jako pierwsi. Kolejne rangi będą powiązane z każdym sezonem i będą obracać się wokół coraz bardziej wymagających aktywności i zadań, przy czym najwyższa ranga, 11, będzie zarezerwowana dla tych, którzy lubią Grandmaster Nightfalls, Master Raids, Trials of Osiris i inne prawdziwe działania związane z grą końcową. Te ostatnie rangi zostaną zresetowane, gdy nadejdzie nowy sezon, ale zostaną upamiętnione podczas podróży Guardian's.

Bungie opisało również tę funkcję jako sposób, w jaki Guardians wyraźnie widzi, co powinni robić dalej w wyszukiwaniu i starać się poprawić Destiny 2.

Destiny 2: LightfallDestiny 2: LightfallDestiny 2: Lightfall

Sezon 20 - Season of the Defiance

Podczas gdy tematem rozmów było głównie Lightfall, dowiedzieliśmy się nieco więcej o sezonie, który nadejdzie wraz z dodatkiem. Będzie znany jako Season of the Defiance i będzie obracał się wokół akcji, która ma miejsce blisko domu. Spodziewaj się, że niektóre z twoich ulubionych postaci (w tym Mithrax, Petra i Devrim Kay) z ostatnich kilku lat współpracują ze sobą, aby pomóc uratować i ewakuować cywilów, jednocześnie uwalniając więźniów od sił inwazyjnych, których zadaniem jest podbój Ziemi.

Destiny 2: Lightfall

Rok 6 w pigułce

Podczas gdy Bungie nie zagłębiło się w szczegóły, deweloperzy zdradzili, co nadejdzie w 6. roku Destiny 2, obiecując zmiany w modelu sezonowym, liście odtwarzania Rituals, sile gracza, poziomie trudności i nie tylko, co oznacza, że miejmy nadzieję, że wprowadzimy wiele poprawek do szerszego doświadczenia Destiny.

The Final Shape i nie tylko

I na koniec, kilka krótkich chwil poświęcono temu, co nastąpi po Lightfall. Powiedziano nam, że nadchodzące rozszerzenie jest katalizatorem dla The Final Shape i tego, co nastąpi po Light and Darkness Saga.

W tym celu Bungie dodało również, że Destiny (jako seria, niekoniecznie Destiny 2) jest "daleka od zakończenia" i że przyszłość zabierze nas poza nasz Układ Słoneczny i w głąb kosmosu.

Spodziewajcie się usłyszeć więcej o tym wszystkim po pojawieniu się Destiny 2: The Final Shape w 2024 roku, a także o tym, co Bungie zaplanowało na 10. rocznicę Destiny 2's.

HQ

Jeśli chodzi o Destiny 2: Lightfall, koniecznie sprawdźcie sam dodatek, gdy zadebiutuje na PC, PlayStation i Xbox 28 lutego 2023 r.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości