Polski
Gamereactor
wiadomości
Redfall

Arkane pracuje nad usunięciem zawsze internetowego ograniczenia Redfall

Deweloper planuje zwrot z tej funkcji.

HQ

Istnieje kilka funkcji projektowania gier, które naprawdę nigdy nie są dobrze odbierane przez społeczność. Ciężkie mikrotransakcje i skrzynki z łupami były przez długi czas najbardziej godne uwagi, ale gdy przechodzimy do bardziej online branży gier, programiści zaczęli sprawiać, że ich gry zawsze muszą być online, a gracze zazwyczaj tego nienawidzą.

Zwłaszcza, gdy gra jest albo całkowicie jednoosobowa, albo może być odtwarzana w całości samodzielnie, jak w przypadku Redfall Arkane. Odkąd ogłoszono, że gra będzie wymagała stałego połączenia online, fani byli wściekli, a Arkane wzięło tę krytykę pod uwagę i ogłosiło, że pracuje nad sposobem na wycofanie się z tej decyzji.

Jak donosi Eurogamer, reżyser gry Harvey Smith poruszył tę kwestię i stwierdził: "Są dwa sposoby, w jakie deweloperzy mogą na to zareagować, prawda? Mogli powiedzieć: "O mój Boże, zawsze jesteś online. Jeśli wsiadasz na Steam, a nie jest online, wariujesz. Jeśli korzystasz z konsoli Xbox i nie możesz pobrać najnowszej aktualizacji lub zobaczyć, co robią Twoi znajomi, wpadasz w panikę. Chcesz być zawsze online!" Ale tej reakcji, jak sądzę, brakuje empatii.

"Są ludzie, którzy mieszkają w miejscach, w których występują przerwy w dostawie prądu lub ich łącza szerokopasmowe są gówniane, lub konkurują z członkami rodziny, ponieważ ich mama przesyła strumieniowo film lub ich brat na innym urządzeniu. Myślę więc, że jest to uzasadniona krytyka".

Smith kontynuował: "Przyjmujemy to z dużą empatią. Słuchamy. Rozpoczęliśmy już prace nad rozwiązaniem tego problemu w przyszłości. Musimy zrobić kilka rzeczy, takich jak szyfrowanie zapisanych stanów gry i wykonanie kilku prac interfejsu użytkownika, aby go obsługiwać. Przyglądamy się więc - nie powinienem niczego obiecywać - ale przyglądamy się i aktywnie pracujemy nad naprawieniem tego w przyszłości. "

Jeśli chodzi o to, dlaczego Redfall musi być online, Smith również poruszył ten temat i stwierdził, że jest to związane z dostępnością i telemetrią oraz że pozwala Arkane zobaczyć, gdzie gracze walczą najbardziej i co należy rozwiązać w pierwszej kolejności.

Niedawno mieliśmy okazję zagrać w Redfall, a naszą zapowiedź znajdziecie tutaj.

Redfall

Powiązane teksty

0
RedfallScore

Redfall

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Wampirza gra akcji Arkane jest tutaj, ale czy jest to zwycięzca, którego potrzebuje Xbox, czy plama na zazwyczaj fantastycznej płycie dewelopera.



Wczytywanie następnej zawartości